Another You

I II III IV V VI
Destiny

L WIFEY IS HERE, DONT TAKE MA BOY!

Cbox


Credit

© 2013-Full Template by Arrien some tuto from kaiwufvn. Do tell me if I do not credit yours.
Intro Maybe :)



Assalamualaikum / Hi there,

  • Nama saya Nurizzati Atikah Binti Suhaimi.
  •  Panggil Tiqa seja.  
  • 17 tahun.Saya bersekolah di S.M.K. Bandaraya,KK sebelum pindah ke S.M.K.Sikuati II,Kudat. 
  • Asal Kota Kinabalu. Tapi,dah pindah ke Kudat. 
  • Saya ada 6 orang adik-beradik.
  • Saya sayang adik-beradik saya.
  •  Saya suka sangat-sangat baca buku, melukis,melayari internet dan mendengar lagu.
  •  Okay,sampai sini seja la. Saya harap dapat memberi manfaat kepada pembaca-pembaca blog. Dan dapat berkongsi sesuatu yang baru & berguna untuk kita semua <3

~yang baik datangnya dari Allah SWT~



0 Comments:

Post a Comment



Newer Post
Older Post